Regulamin sklepu internetowego www.klasyczneopony.pl
- Właścicielem sklepu internetowego www.klasyczneopony.pl.pl jest firma Shallcrass & Davys Limited z siedzibą w: Suite 16 Highlight House, St. Leonards Road, Eastbourne, East Sussex, England, BN21 3UH
- Sklep realizuje zamówienia na terenie Polski oraz innych państw.
- Spółka nie jest zarejestrowanym podatnikiem VAT.
- Złożenie zamówienia w sklepie www.klasyczneopony.pl oznacza zaakceptowanie postanowień tego regulaminu.
Rejestracja klienta
- Klient zobowiązany jest do zgodnego ze stanem faktycznym wypełnienia "formularza zamówienia".
Przyjęcie i realizacje zamówienia
- Przez złożenie zamówienia należy rozumieć wypełnienie "formularza zamówienia" znajdującego się na stronach sklepu.
- Osoba fizyczna składająca zamówienie musi mieć ukończone 18 lat oraz posiadać pełną zdolność do czynności prawnych. W przypadku osób niepełnoletnich wymagana jest zgoda rodzica lub opiekuna.
- Sprzedający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia, jeżeli dane podane przez Kupującego w formularzu będą niepełne; podanie kontaktowego adresu poczty elektronicznej (e-mail) oraz numeru telefonu ułatwi rozwiązania ewentualnych zastrzeżeń dotyczących zamówienia.
- Ceny towarów znajdujących się w ofercie Sklepu Internetowego wyrażone są w polskich złotówkach i nie zawierają podatku VAT. Podane ceny nie obejmują kosztów przesyłki.
- Koszt przesyłki pokrywa Kupujący.
- Terminy realizacji zamówień wynoszą od 3 do 10 dni. (dopuszczalne są odstępstwa od terminu jednakże klient musi zostać o tym poinformowany)
- Każda transakcja będzie potwierdzana fakturą bez podatku od wartości dodanej.
- Zamówienie zostanie niezwłocznie zrealizowane po wpłynięciu należności na konto Sprzedającego.
- Zamówienia można odwołać tylko za pomocą poczty e-mail lub telefonicznie.
- Klient by potwierdzić zamówienie zobowiązany jest wpłacić zaliczkę w wysokości określonej w zamówieniu
- Pozostała należność musi zostać uregulowana w momencie dostarczenia przesyłki przez firmę kurierską
Gwarancja i reklamacje
- Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki.
- W chwili odbioru Kupujący zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia Kupujący obowiązany jest zgłosić ten fakt dostawcy i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym.
- Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 (Dz.U. z 2000 r. Nr 22 poz. 271 z późniejszymi zmianami), Kupujący może odstąpić od umowy kupna w terminie 10 dni poprzez zwrot towaru w stanie niezmienionym (towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu - przesyłka nie może być rozpakowana). Jednocześnie informujemy, iż w celu dokonania zwrotu towaru niezbędny jest wcześniejszy kontakt ze Sprzedającym.
- Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, musi być zwrócony w stanie nienaruszonym, w oryginalnym opakowaniu. Zwrot należy uzgodnić e-mailem (biuro@klasyczneoponu.pl). Towar nie spełniający powyższych warunków nie zostanie przyjęty do zwrotu.
- W razie zwrotu towaru, Klient ponosi koszty przesyłki towarów do i od Klienta.
- W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się ze Sprzedającym za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie. Zgłaszając reklamację należy podać imię i nazwisko zamawiającego, nr zamówienia, nr dowodu zakupu (faktury) oraz opisać przedmiot reklamacji.
- W przypadku reklamacji towaru, warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest przesłanie towaru na adres Sprzedającego z załączonym opisem wady i kserokopią faktury. Reklamacja rozpatrywana jest w terminie 14 dni od otrzymania reklamowanego towaru.
Postanowienia końcowe
- Sprzedający zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Zgodnie z tą ustawą Kupujący wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie tych danych dla celów marketingowych i ewidencyjnych, tylko na potrzeby Sprzedającego. Kupującemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.
- Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie. Zmiana cen dotyczy również zamówień przyjętych do realizacji. W takim wypadku aby doszło do realizacji transakcji Sprzedający powinien niezwłocznie poinformować Kupującego i dopiero po otrzymaniu zgody na kontynuację wysłać towar w umówionej cenie lub zwrócić zaliczkę i unieważnić zamówienie. Sprzedający zastrzega sobie również prawo do wycofania poszczególnych towarów z oferty.
- W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego, Ustawy z dnia 02.03.2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu.